Voordat ik aan de slag ga met jouw online marketing uitdaging is er een kennismaking. Online marketing uitvoeren kan heel anoniem en onpersoonlijk, maar ik weet graag met wie ik samenwerk en vind het belangrijk dat het andersom ook zo is.
Na een positieve (online of in persoon) kennismaking en bespreken van de uitdaging en middelen (niet enkel financieel, maar ook wat qua werkzaamheden intern opgepakt kan worden) breng ik graag in kaart wat ik denk dat de beste oplossing is en hoeveel tijd ik daar maandelijks voor wil reserveren. Mits akkoord kunnen we daarmee aan de slag.
Afhankelijk van het soort opdrachten zijn er meerdere opties tijdens het uitvoeren van de opdracht.
Wanneer het aan inhoudelijk online marketing oppakken gaan zijn er tijdens de werkzaamheden zijn er wat mij betreft geen vaste bel of rapportagemomenten tenzij gewenst. Ook besteed ik liever geen (kostbare) tijd aan het opmaken van relatief simpele rapportages, maar zorg ik dat rapportages standaard worden doorgestuurd. Zo kan ik de tijd die beschikbaar zoveel mogelijk besteden aan inhoudelijk online marketing.
Voor online marketeers
Soms hebben online marketeers behoefte aan een ervaren sparring partner die ze snel op de juiste weg kan helpen. Dit kan bijvoorbeeld het nakijken van een campagneopzet zijn, inhoudelijk advies, hulp bij opzetten nieuw kanaal, bekijken waarom iets niet werkt (en oplossen) of simpelweg vraag/antwoord.
Voor management
Opzetten online marketing strategie: wanneer er een vraagstuk ligt over hoe online marketing op te pakken, efficiƫnter in te richten of de online marketing afdeling te ondersteunen bij de bestaande uitdaging is de opdracht anders en wellicht intensiever, maar met een gericht moment ter afronding. Hoe dit inhoudelijk op te pakken is altijd maatwerk en afhankelijk van de uitdaging, gewenste intensiviteit en gewenste datum ter afronding.
De groei bij mijn vorige bedrijf en bij klanten waar we een belangrijke rol hadden heeft mij veel inzichten gegeven in hoe online marketing intern opgepakt kan worden. Indien gewenst kan ik een rol spelen in de coƶrdinatie en inhoudelijk richting geven van de interne online marketing.
In de loop van de jaren heb ik diverse trainingen en workshops gegeven over Analytics, CO, SEA, SEO en Neuromarketing. Een (deels) maatwerk in-house training is mogelijk, maar de Neuromarketing training geef ik via de Frankwatching Academy. Inschrijven voor de neuromarketing training kan via Frankwatching.
Niet onbelangrijk, maar zoals je van een zelfstandige en externe kracht mag verwachten heb ik mijn eigen apparatuur waarmee ik werk en werk ik vanuit mijn eigen kantoor. Daarnaast werk ik soms remote. Uiteraard ben ik per e-mail en telefoon goed bereikbaar.
Als je behoefte hebt aan betrokkenheid van een ervaren online marketeer laten we dan eens kennismaken.
Tijdens de kennismaking hoor ik graag welke uitdagingen er liggen, wat de verwachtingen zijn en waar ik kan bijdragen.
Ik sta heel pragmatisch in een samenwerking en deze kan doorgaan tot er geen behoefte meer aan is. Geen frequente onderhandelingen en geen lange contracten.
Resultaat staat altijd centraal. Ik geef aan waar ik aan ga werken en rapporteer na de maand de werkzaamheden en resultaten.
Ik ben Eddie Borgers, woonachtig in Huissen (naast Arnhem) en sinds mijn eerste baan in 2008 bezig met online marketing. Mijn persoonlijkheid, wat met name in werkzaamheden aanwezig is, kenmerkt zich als pragmatisch en doelgericht.
Pragmatische en doelgerichte aanpak
Sinds 2008 professioneel bezig met online marketing
In bezit van de relevante Google en Microsoft certificeringen